söndag 6 juni 2010

solig söndag

I söndags var det fint väder och jag tillbringade morgonen på terassen tillsammans med mamma och Oscar.

Vi hade roligt!

Jag gillar att klättra! Mamma kallar mig en riktig klätterapa.


Jag gillar att springa efter Oscar också. Oftast klappar jag honom fint. Mamma blir arg om jag nyper honom i pälsen, så det gör jag inte så ofta.

Myyyys Oscar.


Sen gick jag in och la lite pussel. Jag lägger lite pussel varje morgon.


Sen var det frukost!


Gott med frukost


Sedan bestämde jag mig för att flytta garaget från matrummet till köket.


Knopparna såg så goda ut att jag inte kunde låta bli att smaka lite på dem.

Pappa och jag var på lekplats innan jag skulle sova. När jag vaknade efter middagssömnen så var morfar här och jobbade i trädgården. Jag fick följa med honom hem för pappa höll på att måla terassen.

Mamma och pappa kom dit efter ett tag. Vi var ute och busade.

Det var jätteskönt väder ute.


Jag busade med mormor!



När de andra satte sig för att äta då ville jag kolla på tv.

På kvällen behövde pappa lite mys.

Inga kommentarer: