onsdag 18 mars 2009

Elliott på lekplatsen

Den här veckan är pappa hemma med mig. Vi gör mycket roligt, men för det mesta har han ingen kamera med sig. Idag blev det lite bättre med det.

Till frukosten fick jag min nya mugg. Den är jättebra. Lätt för mig att hålla och så spiller jag inte.


Efter lunch åkte vi och hämtade mamma och Oscar på jobb. Vi lämnade av Oscar hemma och sen åkte vi till BVC. Där har de en massa kul leksaker i väntrummet. Idag var det en doktor med och tittade på mig.

På vägen hem såg mamma att det gjort vid en lekplats i närheten av vårt hus med nya leksaker så pappa och jag gick dit för att prova gungorna.


Det var jättekul att gunga. Pappa gjorde en liten film (men höll förstås inte kameran på rätt håll). Efter gungandet var jag så trött att jag somnade med en gång.

Inga kommentarer: