söndag 22 mars 2009

En smålandstur!

Vi har varit i Jönköping. Vi åkte bil dit och jag somnade nästan meddetsamma! När jag vaknade gjorde vi ett stopp på ett café.
Där fick jag välling, mums!

Jag fick krypa omkring lite. Det var kul! Där var en spännande kudde och röd matta på hela golvet.

Vi åkte bil lite till och sen var vi framme. Vi hälsade på hos en tjej som har hand om vår hund Liam. Han bor inte hos oss längre. Hon heter Martina och var jättesnäll.
Vi fikade hos henne. Jag smakade lite morotskaka, det var gott! Sen gick vi till ett fält och jag somnade på vägen dit.
Sover i vårsolen medan vovvarna busar

Vi gick ut på restaurang.
Undrar just vad jag ska äta?

Lite gurka är aldrig fel!

Hemma hos Liam, jag klappar på Oscar

Tittar på vovvarna som busar i sängen.

Sen åkte vi bil hem. Jag roade mig lite i början:

Sen tyckte jag det blev lite trist att åka bil. Som tur var somnade jag och när jag vaknade hade vi inte så långt kvar hem. Fast jag tyckte sista milen kändes oändlig...

Inga kommentarer: