lördag 14 mars 2009

Lördag

Pappa och jag var uppe tidigt idag. Jag fick bada, det var kul! På förmiddagen åkte vi allihop till Zoogiganten. Amanda och hennes mamma och pappa var där! Kul!
Vi började med att gå in till djuren. Till grisar, getter, kaniner och får.

Amanda går fram till grisen

Pappa och jag hälsar på getterna

Den här geten går det ingen nöd på

Jag får rida på en elefant innan vi går in i zoo-affären!

Vi tittar på en hamster som springer i sitt hjul

Vi tittar på fiskar

färgglada och fina fiskar

Och så här fina kaniner

Jag pussas med ett gosedjur som mamma vill köpa till Liam

Sen sa vi hejdå till Amanda och hennes föräldrar och så åkte vi in till stan. Jag sov en stund i vagnen och när jag vaknade var vi ute och fikade.

Just kommit in och får vara med och fika lite

Försöker få lite uppmärksamhet från dem där ute

Börjar bli lite pömsig igen, fast jag just har vaknat.

Nu tycker jag det är dags att sova, jag är väldigt trött idag

Efter fikan åkte vi hem till mormor och morfar mamma och jag, vi hade släppt av Oscar och pappa på stranden. Jag somnade i bilen på väg dit. Så jag fick sova i vagnen ett tag innan jag kom in till dem. När jag vaknade så kom pappa och Oscar också.

Mormor har stickat en så tröja till mig! Den har jag på mig här, visst är den jättefin!!!

Visst är bollen kul, men inte riktigt lika rolig som "5 myror" vilket visas på TVn.

Väldigt kul program (och väldigt fin tröja)!

Det är roligt att spela piano med mormor!

Det var en väldigt fullmatad dag idag. Igår också. Jag var väldigt trött på slutet hos mormor och morfar. Fick sova en gång till och inte var jag mycket piggare när jag vaknade inte. Fast i bilen på vägen hem skrattade jag en del. Fast kvällen gick mest i trötthetens tecken. Jag var själv med pappa för mamma var på konsert.

Inga kommentarer: