torsdag 26 mars 2009

Två händelserika dagar

Jag har ju redan mobilbloggat lite från igår men här kommer några fler bilder.
Väntar en kort stund på Annette, vi är ute i solen och det är många intressanta saker att titta på.

Vi gick i affärer jättelänge sen. Jag tröttnade på att sitta i vagnen så mamma fick bära mig i bärselen. Det var bättre! Sen fikade vi och mamma lät mig krypa omkring lite på golvet. Det var hur stort som helst där, jag kunde krypa jättelångt bort! Fast det fick jag inte.
Jag fick sitta också. Har precis fått en mandelskorpa. Detta är innan jag blev så smulig som på en tidigare bloggbild. Annette lekte lite med mig när vi fikade. Roligt!

När vi kom hem så hälsade mammas moster på. Det var kul! Hon var med när jag fick middag och sen lekte vi lite i matrummet medan vi lyssnade på Trazan och Banarne. Efteråt var jag så trött så jag somnade meddetsamma.
När jag vaknade så satt jag och läste lite för mig själv. Då kommer mormor och morfar! Det var också jättekul! De busade med mig men bara en kort stund. Och så fick jag en overall. Den säger mamma att jag snart ska ha på mig för vi ska trädgårdsarbeta så fort vädret blir fint.

Idag kom min kompis Josephine och hennes mamma hit. Så roligt! Jag tror inte Josephine har varit här förut faktiskt. Vi busade lite. Vi satt båda i hennes mammas knä en stund.
Jag ville gärna bita lite på Josephines huvud. Det fick jag. Jag har inga tänder så det gjorde inte ont på henne alls. Mamma filmade men så pratade hon så mycket i filmen att hon inte vill blogga den. Taskigt!
Josephine och jag hos Josephines mamma.

Inga kommentarer: