tisdag 4 augusti 2009

BVC samt besök hos mormor och morfar

Igår var jag på BVC. Blev vägd och mätt. Nu väger jag 9 735 g och är 76 cm lång. Sköterskan sa att jag har en jättefin kropp :-)

Idag har mamma och jag varit hemma hos mormor och morfar. Jag gick en runda i trädgården med morfar och åt hur många krusbär som helst. Sen fikade vi!

Mormor hade gjort jättemumsiga pannkakor till mig!

Sen var jag ute och åt fler bär! Röda vinbär, svarta vinbär och krusbär. Plommon fick jag också. Och jag råkade trampa på en rostagg. Mamma hade inte satt på mig skorna.

Mormor fyllde vatten i spannen, det var jättekul att plaska med!!!

Här finns en rolig sandlåda. Nu har jag lärt mig kliva ur och i den. Det hade jag lite svårt med i början.

Jag slappade lite framför Fem myror också

Sen gick vi iväg, mormor, mamma och jag. Vi skulle till en lekplats.

Jag fick gå hela vägen till lekplatsen alldeles själv. Det fanns väldigt mycket att studera på vägen dit.

I rabatter kan man hitta roliga saker!

På lekplatsen busade jag med mormor :-D

Inga kommentarer: