söndag 2 augusti 2009

Utflykt!

Igår åkte vi och hämtade mormor och morfar och körde till ett ställe med många hus. Där fick jag åka kungligt i pappas ryggsäck. Det tyckte jag om. Fast sen kom vi till en stor park med en lekplats. Där ville jag springa själv. Det fick jag! Pappa gick iväg med Oscar och vi andra lekte på lekplatsen. Lite senare kom pappa och Oscar tillbaka.
Titta, jag har hittat en fin pinne!

Tittut!

Full fart!

Mormor leker precis som jag

En hummer mitt i sanden!

Snackar med morfar som slappar i solen

Mormor rastar Oscar

Efteråt körde vi hem till mormor och morfar och jag fick en hel skål med jordgubbar bara för mig själv!
Mums för jordgubbar!

I trädgården springer jag mellan de goda bärbuskarna och plockar vinbär! Svarta och röda.
Trappan är rolig att klättra i

Och så måste jag ju få se lite 5 myror också! Det är så himla bra!

Inga kommentarer: