söndag 2 augusti 2009

Hos pappas släkt

Idag åkte vi och hälsade på min faster Annika. Där var alla pappas syskon, deras barn och barnbarn. Jag hade jätteroligt bland alla människorna och så fick jag äta massor av god mat!
Här sitter vi vid stenarna som var väldigt roliga att leka med.

Här vill jag plocka bär, men mamma tog dem ifrån mig. Det var vindruvor och de var visst väldigt sura eftersom de inte var mogna än. Jag tyckte det var taskigt att ta dem från mig, jag fick inte ens smaka på dem...

En sköldpadda mitt på marken

Jag kallade den för snigel innan jag fick veta vad det var... Vincent är det som sitter bredvid mig, han är min nästkusin.

Här spinner vi lite

Det här är Emil, han är också min nästkusin (Vincents lillebror).

Hunden var skojig. Här leker jag med hans vattenskål. Han vill gärna vara med. Där var en annan stor hund också, men den fick mamma inte med på bild...

Jag är lite nyfiken på Emil, han verkade så nöjd hela tiden. Jag gungade honom när han satt i den här babysittern. Det var kul!

Där var en rolig sköldpadda som jag fick leka med. Den kunde både sprattla med armarna och sjunga.

Inga kommentarer: