måndag 21 december 2009

Helgen

I helgen har vi varit sociala! I lördags var vi på kalas hos min kusin Tor. De hade massor av kylskåpsmagneter. När jag tar en bokstav säger jag ofta vad den heter. Jag kan inte alla.

Några tycker jag ska sitta högt upp. Det är lite svårt att sätta dit dem.

Vi fick lussekatter och russin när vi kom. Jag åt massor av russin. Det var gott! Mormor och morfar var också där! Mormor kom ut och mötte oss, jag blev jätteglad när jag såg henne. Vi fick middag och tårta också. Tårtan åt jag mycket av!

Mina kusiner busar med mig, här är det Martin som jag leker med!

Jag fick en ask russin. Den var toppen!

Det snöade massor när vi skulle åka hem!

Igår var det söndag och då åkte mamma och jag hem till Camilla. Där blev vi också bjudna på middag! Det var jättegott.

Bakom denna fåtöljen står deras dator. Det var perfekt att sitta i den och titta på datorn.


Och russinasken som mamma hade med gick inte av för hackor.

Nu ska vi åka hem, men jag vill hellre sitta hos Jörgen och kolla på film :-)

Inga kommentarer: