tisdag 1 december 2009

Tisdagsmys och besök hos min kompis Amanda

Jag vaknade strax före 05, mamma kom in och la sig hos mig men jag ville inte sova mer. Mamma säger att jag är alldels för morgonpigg. Vi gick upp och hade en mysig morgon. Jag är jättebra på att sätta ner klossarna på rätt ställe nu.

På eftermiddagen åkte mamma och jag och hälsade på min fina kompis Amanda. Hon är jättesnäll!
De har en katt!

Det var inte samma katt som rev mig förra gången, denna är snäll och låter sig bli klappad...

Sen fick vi rita! Jag gjorde två teckningar men jag tyckte bäst om att sortera pennorna.

Den där pennan tex. Den sorten tyckte jag inte skulle vara i lådan. Gav alla sådana till mamma.

Sen hällde jag ut alla pennor som fanns i burken och så stoppade jag tillbaka dem en och en. Här är de precis innan jag ska hälla ut dem igen.

Det här är den katten som rev mig förra gången. Den var snäll idag, men just här har den fällt ut tassen i försvar! Mamma säger att det beror på att jag knep den i halsen...

Jag klättrade på stolar.

Här har Amanda fångat en isbjörn!

Jag busar runt!

Vi hade jätteroligt!!! Amanda säger att jag är hennes kompis! Jag fick en puss av henne när vi skulle åka hem. Hoppas att vi ses snart igen.

Inga kommentarer: