onsdag 30 december 2009

En heldag med mamma

Idag var pappa och jobbade hela dagen. Mamma och jag var hemma och busade på förmiddagen sen sov jag en liten stund. När jag vaknade åkte vi iväg med bilen. Vi åkte till Vellingeblomman. Där busade jag runt och trampade på brunnslock som lät kul!

Och jag tryckte på knappar som satte fart på tåg!

Vi stannade inte så länge. Vi åkte till Ekohallen istället. Där har jag varit förut. De har jättegod korv. Den kan jag äta hur mycket som helst av!
Mums!

Jättegott!

Sen kom vi äntligen till min favoritaffär!
Jättefina hästar att klappa på

Vilka fina svansar!

Undrar hur de känns att gosa med?

Kittlar på kinden!

Sen hittade jag det roligaste av allt!
En bil!!!

Den var verkligen jättespännande!

Jag kunde klättra in i den själv och sprang dit så fort jag fick chansen.

Vilken fantastisk grej!

Inga kommentarer: