måndag 28 december 2009

Shoppingtur med mamma

Vi har varit ute på äventyr idag, mamma och jag. Vi var i en jättestor affär och jag hittade flera kompisar! Jag fick en ballong och en bil och fick springa runt och busa. Alla tyckte om mig. Jag tyckte det var hemskt roligt att kasta nappen och sen plocka upp den och kasta den igen.

Jättefina julgranar!

Jag fick en bil av en tant

Och en ballong av en kille, fast här står jag med tanten som gav mig bilen. Hon var jättesnäll. Hon sa att jag var "amazing" och "cute".

Mammas lilla kamera har gått sönder, så hon får ta bilder med mobilen. Det tycker hon inte om. Det kan man ju förstå så suddig som jag blir på alla bilder.


Tillägg som inte fanns med i inlägget från början:
Vi var i Helsingborg för att fixa en present åt mormor. En sån här. Fast på mig då. :-)
Jag blev fotograferad och var tvungen att sitta blick-stilla. Det var inte något jag ville! Jag ville busa och leka och äta vindruvor som mamma tagit med. I en hel timme försökte mamma få mig att sitta still i hennes knä så att de kunde ta ett bra foto! Oj vad de kämpade. Jag sprang och busade med tjejen som stod i ståndet bredvid :-). När mamma tog upp mig så gjorde jag allt för att komma loss. Men en liten stund när jag fick titta på bilder i telefonen, lyckades de ta ett foto när jag var nästan helt stilla. Den bilden fick det bli. Sen gick vi och åt och farbrorn som tagit fotot kom och hämtade oss och då var det klart!

Inga kommentarer: