tisdag 19 maj 2009

Ännu en förskola

Idag åkte mamma och jag in till stan. Vi mötte upp pappa. Vi gick till ett ställe där mamma och pappa skulle äta, men så hann de inte med det så bara jag fick mat där. Efteråt gick vi in i en stor park. Där var en uteförskola som vi skulle hälsa på hos.

Jag trivdes fint i naturen. Världens bästa stubbe fick jag sitta på

Kramas lite med pappa

Vi gick därifrån efter lite rundvisning. Jag fick krypa omkring på mina föräldrars jobb en stund. Hälsade på Emmis mamma och sen tog vi med oss Åsa och gick och fikade.
En väldigt intressant växt fanns det på caféet. Den busade jag och Åsa med.

Sen sa vi hejdå till Åsa och gick hemåt. Då mötte vi Emmis mamma och så gick vi tillsammans till en affär. Vi sa hejdå till henne också och så gick mamma och jag hemåt. Vi tog buss en liten bit men hoppade av på Mobilia. Tur var det för jag var jättehungrig. Mamma hade helt glömt bort att jag skulle ha ätit för 1,5 timme sen...
Vällingen fixade mamma på espresso och så satte vi oss hos två tanter. De var visst kompisar med mamma. Sen gick vi hem och lekte. Pappa och Oscar var redan hemma!

Inga kommentarer: