söndag 17 maj 2009

Tiden går.

Jag har massor att göra varenda dag så jag hinner knappt med att blogga! I fredags var jag hos mormor och morfar och hade kul hela dagen! Igår var vi på ett ställe där jag fick välja precis vilka leksaker jag ville. Det var några som mamma och pappa känner som hade ställt fram massor på ett bord. Leker med en av de leksaker jag valde! Polisbilen tutar och pratar, den är rolig!

När mamma tar fram kameran vill jag leka med den! Då drar jag mamma i kjolen tills hon lyfter upp mig och låter mig få som jag vill!

Godmorgon pappa! Så här glad blir jag när pappa kommer ner på morgonen.

Filosoferar lite under frukostätandet.

Det är roligt att äta frukost!

Det blir många såna här bilder nu. För varje gång mamma tar fram kameran går jag fram till henne.

Inga kommentarer: