torsdag 7 maj 2009

Torsdag 7 maj

Idag efter att jag sovit en förmiddagslur så åkte vi till öppna förskolan i Bunkeflo. De öppnade kl 10 och vi har aldrig varit där förut. Min kompis Josephine och hennes mamma var också där. Det var ett jättestort och roligt ställe. Jag busade och kröp runt en massa.

Fina bilar hade de att leka med!

Roligt, en hel låda med bilar!!!

Min kompis Josephine och hennes mamma

Oj vad skoj med ett tak som rör på sig! Jag vill ställa mig upp och dra ner det!

Titta här är ju mamma! :-D

Hon fångar in mig och vill kramas. Jag bryr mig inte så mycket om henne när jag har så mycket annat att göra!

Josephine vill gärna smaka av min mat! Hon är alltid jätteglad!

Jag är jättehungrig nu!

Efteråt åkte vi hem till mormor och morfar. Mormor var inte hemma men jag busade lite med morfar! Han följde med mig uppför trappan och så spelade vi lite piano. Sen åkte vi iväg och då somnade jag. När jag vaknade var vi hemma och mormor var där. Vi lekte!

Jag vill plocka ur klossarna men inte sätta tillbaka dem.


Precis innan pappa kom hem så gick jag några steg. Jag fick massor av beröm för det!
Lite läskigt är det att stå helt på egna ben!

Men jag har ganska bra koll faktiskt!

När pappa kom hem så gick jag några steg direkt. Jag har gått förut men börjar känna mig lite säkrare nu...

Inga kommentarer: