torsdag 28 maj 2009

Kalaskul!

Idag hade jag en mysmorgon. Mamma läste böcker och sjöng sånger för mig. Det var kul. Sen var jag med pappa, fick frukost och lekte. Mamma var och tränade. När jag sovit i nästan två timmar så åkte mamma och jag till mormor och morfar. Det är så kul där!

Idag var det som kalas! Jag fick presenter av mammas moster som också kom dit och mormor hade bakat tårta till min ära! Apan jag fick i present vaktandes min goda tårta!

Tårtan var mycket god. Det var kaprisen också. Ett tag i alla fall. Min kapris-min när jag inte var så sugen på mer...

Efter att ha busat hos mormor och morfar hela dagen och träffat mammas moster och allt så åkte vi och handlade. Jag blev lite trött på att åka bil så när mamma släppte av mormor fick jag några majskrokar av mormor att ha i bilen på vägen hem. Det var mumsigt!
Jag somnade på 10 minuter när pappa nattade mig, oj vad jag var trötter... Zzzzz

Inga kommentarer: