lördag 9 maj 2009

Lördag

Idag gick vi en runda i parken. Det var visst någon festival eller nåt. Massor av människor och mycket musik.

Vi stannade till på ett café men bara en liten stund. Konstigt nog fikade vi inte?

Efter detta äventyr åkte vi hem och hämtade Oscar. Vi körde till en affär som mamma skulle handla i. Pappa, Oscar och jag gick en runda och jag somnade. När jag vaknade var jag hemma hos mormor och morfar! De hade besök idag av Gittan. Henne har jag träffat en gång förut.

Jag fick en present från Gittan! Oscar hjälpte till att öppna. Det kan ni se i Oscars blogg. Det var ett roligt pussel som jag lekte med meddetsamma.

Morfar har en rolig näsa idag!

Den tutar om man trycker på den, fast det var svårt, så istället stoppade jag in hela näsan i munnen och tuggade så att det tutade!

Wow! Mormor och morfar har en rutschkana!!! Jag älskar att åka och jag gillar att klättra upp nerifrån! Jag kommer faktiskt hela vägen upp om jag anstränger mig lite.

Såpbubblor är roliga! Jag vill fånga dem!

Ni ser väl att jag står utan att hålla i någonting!

Roliga & fina såpbubblor!

Mamma nattade mig på kvällen. Det tog över en timme innan jag somnade...

Inga kommentarer: