lördag 30 maj 2009

Kalas hos Amanda

Jag har varit på kalas hos Amanda! Det var jättekul! Där var massor av andra barn och vi fick fiska i fiskdamm och jag fångade ett paket med såpbubblor och russin i. Kul! Tårta fick jag också smaka. Den var god.
Här vinkar jag åt mamma.

Hittade burkar jag kunde plocka med! Jag tog dem från han som sitter bredvid, då fick han en annan leksak. Vilken tur.

Nu har jag fått solhatten på mig också.

Amanda har ett pippitält!

Och jag gav henne lite fina frukter i present. Det är dem vi leker med här.

Och såklart måste jag testa att sticka fingret i Amandas kompis mun! Hon sa sen "vilken busunge" om mig. Det är förresten Amanda som sitter till höger :-)

Jag snyggar till deras krukor

När jag kom hem var jag glad!

Mamma och jag busade lite i myshörnan. Jag brukar kasta mig bakåt och så kittlar mamma mig på magen. Det är jättekul!

Inga kommentarer: